Let’s give Extensive Reading (ER) some credit : A ‘novel’ way to improve our students English

URI http://harp.lib.hiroshima-u.ac.jp/fcu/metadata/12028
File
Title
Let’s give Extensive Reading (ER) some credit : A ‘novel’ way to improve our students English
Title Alternative
英語多読 Extensive Reading(ER)プログラム 単位化の実現について(提案)
Author
氏名 Hampshire Steve
ヨミ
別名 ハンプシャー スティーブ
Subject
course proposal
extensive reading
developing practical skills
incidental learning
course accreditation
monitoring and assessment of reading
Abstract

This short paper sets out details of a proposal to set up a reading accreditation course with the aim of encouraging students to take part in an extra-curricular English Extensive Reading (ER) program at Fukuyama City University (FCU) as an aid to the development of their practical English skills.

この資料は,福山市立大学(FCU)における学生の実践的な英語スキルの向上を目的とした英語多読プログラム(ER)への参加を促すため,完成年度以降,単位化を導入することについて詳細を提案するものです.

Journal Title
都市経営 : 福山市立大学都市経営学部紀要 = Urban Management : Bulletin of the Faculty of Urban Management, Fukuyama City University
Volume
6
Spage
1
Epage
10
Published Date
2014-08-29
Publisher
福山市立大学都市経営学部
ISSN
2186-862x
NCID
AA12564315
Self DOI
Language
eng
NIIType
Departmental Bulletin Paper
Text Version
出版社版
Set
fcu