Let’s give Extensive Reading (ER) some credit : A ‘novel’ way to improve our students English

URI http://harp.lib.hiroshima-u.ac.jp/fcu/metadata/12028
ファイル
タイトル
Let’s give Extensive Reading (ER) some credit : A ‘novel’ way to improve our students English
別タイトル
英語多読 Extensive Reading(ER)プログラム 単位化の実現について(提案)
著者
氏名 Hampshire Steve
ヨミ
別名 ハンプシャー スティーブ
キーワード
course proposal
extensive reading
developing practical skills
incidental learning
course accreditation
monitoring and assessment of reading
抄録

This short paper sets out details of a proposal to set up a reading accreditation course with the aim of encouraging students to take part in an extra-curricular English Extensive Reading (ER) program at Fukuyama City University (FCU) as an aid to the development of their practical English skills.

この資料は,福山市立大学(FCU)における学生の実践的な英語スキルの向上を目的とした英語多読プログラム(ER)への参加を促すため,完成年度以降,単位化を導入することについて詳細を提案するものです.

掲載雑誌名
都市経営 : 福山市立大学都市経営学部紀要 = Urban Management : Bulletin of the Faculty of Urban Management, Fukuyama City University
6
開始ページ
1
終了ページ
10
出版年月日
2014-08-29
出版者
福山市立大学都市経営学部
ISSN
2186-862x
NCID
AA12564315
責任DOI
本文言語
英語
資料タイプ
紀要論文
著者版フラグ
出版社版
区分
fcu