主体的な学びを促進するためのiPad導入の効果について(2)

URI http://harp.lib.hiroshima-u.ac.jp/h-bunkyo/metadata/12406
File
Title
主体的な学びを促進するためのiPad導入の効果について(2)
Title Alternative
The introduction of iPads and their effect on the promotion of active learning (2)
Author
氏名 高橋 泰道
ヨミ タカハシ タイドウ
別名 Takahashi Taidoh
氏名 庄 ゆかり
ヨミ ショウ ユカリ
別名 Sho Yukari
氏名 黒田 愛乃
ヨミ クロダ ヨシノ
別名 Kuroda Yoshino
Subject
主体的な学び
iPad
NDC
370
Journal Title
広島文教女子大学高等教育研究
Issue
4
Spage
65
Epage
76
Published Date
2018-02-28
Publisher
広島文教女子大学高等教育研究センター
ISSN
21892962
Language
jpn
NIIType
Departmental Bulletin Paper
Text Version
Sort Key
05
Set
h-bunkyo