学習意欲へ影響を与える相互評価とアクティブ・ラーニング型授業の検討
URI | http://harp.lib.hiroshima-u.ac.jp/hijiyama-u/metadata/12815 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
File |
06.pdf
( 2.0 MB )
Open Date
:2020-04-06
|
||||||
Title |
学習意欲へ影響を与える相互評価とアクティブ・ラーニング型授業の検討
|
||||||
Title Alternative |
A study about the Influence of Peer Evaluation and Active Learning Method to Learning Motivation
|
||||||
Author |
|
||||||
Subject |
保育の心理学
学習意欲
相互評価
アクティブ・ラーニング
|
||||||
Journal Title |
比治山大学・比治山大学短期大学部教職課程研究
|
||||||
Volume |
6
|
||||||
Spage |
39
|
||||||
Epage |
44
|
||||||
Published Date |
2020/03
|
||||||
Publisher |
比治山大学・比治山大学短期大学部
|
||||||
Language |
jpn
|
||||||
NIIType |
Departmental Bulletin Paper
|
||||||
Text Version |
著者版
|
||||||
Sort Key |
06
|
||||||
Set |
hijiyama-u
|