教師のフィードバックと生徒の自己調整学習との関連 「主体的に学習に取り組む態度」に関する指導と評価の考察

URI http://harp.lib.hiroshima-u.ac.jp/hijiyama-u/metadata/12962
File
Title
教師のフィードバックと生徒の自己調整学習との関連 「主体的に学習に取り組む態度」に関する指導と評価の考察
Title Alternative
The Relationship between Teacher Feedback and Student Self-Adjusting Learning Ability To Think about Teaching and the Evaluation of Attitudes toward Learning Independently
Author
氏名 大里 弘美
ヨミ オオサト ヒロミ
別名 OSATO Hiromi
Subject
主体的に学習に取り組む態度
自己調整学習
学習方略
教師のフィードバック
指導と評価
Journal Title
比治山大学紀要
Issue
28
Spage
13
Epage
22
Published Date
2022/03
Publisher
比治山大学
Language
jpn
NIIType
Departmental Bulletin Paper
Text Version
著者版
Sort Key
02
Set
hijiyama-u