教師のフィードバックと生徒の自己調整学習との関連 —「主体的に学習に取り組む態度」に関する指導と評価の考察—
URI | http://harp.lib.hiroshima-u.ac.jp/hijiyama-u/metadata/12962 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
File |
02.pdf
( 1549.0 KB )
Open Date
:2022-04-27
|
||||||
Title |
教師のフィードバックと生徒の自己調整学習との関連 —「主体的に学習に取り組む態度」に関する指導と評価の考察—
|
||||||
Title Alternative |
The Relationship between Teacher Feedback and Student Self-Adjusting Learning Ability —To Think about Teaching and the Evaluation of Attitudes toward Learning Independently—
|
||||||
Author |
|
||||||
Subject |
主体的に学習に取り組む態度
自己調整学習
学習方略
教師のフィードバック
指導と評価
|
||||||
Journal Title |
比治山大学紀要
|
||||||
Issue |
28
|
||||||
Spage |
13
|
||||||
Epage |
22
|
||||||
Published Date |
2022/03
|
||||||
Publisher |
比治山大学
|
||||||
Language |
jpn
|
||||||
NIIType |
Departmental Bulletin Paper
|
||||||
Text Version |
著者版
|
||||||
Sort Key |
02
|
||||||
Set |
hijiyama-u
|