An Empirical Study of the Classroom Role Perceptions of University English Teachers in Japan
URI | http://harp.lib.hiroshima-u.ac.jp/hiroshima-cu/metadata/12657 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
File |
thesisO16.pdf
( 7.0 MB )
Open Date
:2022-10-11
|
||||||
Title |
An Empirical Study of the Classroom Role Perceptions of University English Teachers in Japan
|
||||||
Author |
|
||||||
Journal Title |
【2021年9月24日授与】博士論文
|
||||||
Spage |
ii
|
||||||
Epage |
320
|
||||||
Published Date |
2021-09-24
|
||||||
Language |
eng
|
||||||
NIIType |
Thesis or Dissertation
|
||||||
Text Version |
博士論文全文を含む
|
||||||
Rights |
Copyright (c) by Author,データの複製(印刷・ダウンロード等)は、調査研究・教育または学習を目的としている場合に限定されます。
|
||||||
Grant ID |
乙第16号
|
||||||
Dissertation Identifier |
25403乙第16号
|
||||||
Degree Grantor |
広島市立大学 = Hiroshima City University
|
||||||
Degree Level |
博士(学術)
|
||||||
Granted Date |
2021-09-24
|
||||||
Set |
hiroshima-cu
|