自動車電子制御式燃料噴射装置の故障探究に関する実験 (第2報 パソコンへの診断波形取り込み)
URI | http://harp.lib.hiroshima-u.ac.jp/hkg/metadata/10939 | ||||||||||||
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ファイル |
auto_15_p31.pdf
( 396.0 KB )
公開日
:2012-12-18
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タイトル |
自動車電子制御式燃料噴射装置の故障探究に関する実験 (第2報 パソコンへの診断波形取り込み)
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別タイトル |
An Experimental Study on The Trouble Shooting of Electronic Controlled Fuel Injection System (No.2)
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著者 |
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抄録 |
The control unit is generally called “Black-Box" because of difficulty in checking its internal elements on the case of trouble. Some investigations were made on the treatment of wave forms measured for the control unit by using a personal computer. It has found that the treatment of data gathered through the personal computer can be an aid to trouble shooting due to its superiority of the following points; pausing, hard-copying,superimposing displays,data logging,data filing and so on. |
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掲載雑誌名 |
自動車整備技術に関する研究報告誌
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号 |
15
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開始ページ |
31
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終了ページ |
38
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出版年月日 |
1987
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出版者 |
全国自動車短期大学協会
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本文言語 |
日本語
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資料タイプ |
会議発表論文
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著者版フラグ |
出版社版
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旧URI | |||||||||||||
区分 |
hkg
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