教職課程履修学生の「学習指導技量」評価のためのルーブリック開発研究─10の評定項目を基にした作成試案─

URI http://harp.lib.hiroshima-u.ac.jp/hue/metadata/12388
File
Title
教職課程履修学生の「学習指導技量」評価のためのルーブリック開発研究─10の評定項目を基にした作成試案─
Title Alternative
How to Create Scoring Rubrics to Evaluate the “Teaching Skills” of Students in Teacher Certification Programs : A Tentative Plan from 10 Evaluation Items
Author
氏名 三山 緑
ヨミ ミヤマ ミドリ
別名 Miyama Midori
氏名 田中 泉
ヨミ タナカ イズミ
別名 Tanaka Izumi
Journal Title
広島経済大学研究論集
Volume
41
Issue
1
Spage
67
Epage
77
Published Date
2018-06-30
Publisher
広島経済大学経済学会
ISSN
0387-1444
NCID
AN00408380
Self DOI
Language
jpn
NIIType
Departmental Bulletin Paper
Text Version
出版社版
Set
hue