インターネット・マーケティングの展開--Webにおけるユーザー情報サービス

URI http://harp.lib.hiroshima-u.ac.jp/it-hiroshima/metadata/7064
File
Title
インターネット・マーケティングの展開--Webにおけるユーザー情報サービス
Author
氏名 俵谷 克美
ヨミ タワラタニ カツミ
別名 Tawaratani Katsumi
氏名 増岡 秀輝
ヨミ モリオカ ヒデキ
別名 Morioka Hideki
Subject
internet marketing
interactive
information service
Web
NDC
675
Abstract

This paper discusses two possible ways to examine the role of interactive media in marketing, namely by application types or by marketing processes. Each of these perspectives provides a different view of the potential of interactive media capabilities. However, regardless of the perspective used, the overall success of interactive media is governed by our ability to deploy its capabilities in the marketing process.

Journal Title
広島工業大学研究紀要
Volume
33
Spage
125
Epage
134
Published Date
36192
Publisher
広島工業大学
ISSN
3851672
NCID
AN0021271X
Language
jpn
NIIType
Departmental Bulletin Paper
Text Version
出版社版
Relation URL
Old URI
Set
it-hiroshima