Webマーケティングにおけるコミュニティの形成

URI http://harp.lib.hiroshima-u.ac.jp/it-hiroshima/metadata/7071
ファイル
タイトル
Webマーケティングにおけるコミュニティの形成
別タイトル
The Formation of Community in Web Marketing
著者
氏名 俵谷 克美
ヨミ タワラタニ カツミ
別名 Tawarayani Katsumi
NDC
675
抄録

Now,marketing has progressed on the Web. And the character of original marketing has changed. It might have been competing dominant to have business Web before all the enterprises constructed it. Now it is not “Differentiation factor” even if it is possible to become “Hygiene factor”. We will elucidate the relation between the community and the marketing progressed on Web by this research. As for it,the space of the discussion is made by the exchange of the opinion between customers in the space on the net. This community is offering marketing a new extension. The spotlighting community is advanced to this phenomenon.

掲載雑誌名
広島工業大学紀要. 研究編
38
開始ページ
195
終了ページ
200
出版年月日
Feb-04
出版者
広島工業大学
ISSN
13469975
NCID
AA11599110
本文言語
日本語
資料タイプ
紀要論文
著者版フラグ
出版社版
関連URL
旧URI
区分
it-hiroshima